Les coses boniques

19.02.2021
Desfaig la meva coraça, reconvertint el pols en espurnes lloents.

El bateg de les coses boniques resona com tambors i flautes màgiques.

Avui el cel espanta els monstres i el temps es torna romàntic, m'acarona el vent i els gossos movent les cues em llepen el caminar.

 Les poesies surten corrent de les llibreries per venirme a cercar, i les flors del balcons desprenen esencies al meu pas. Son els sons del matí que desperten els sentits de la meva llum oblidada.

Amb ganes de enterrar les penes i els laments que no son meus. 

Amb ganes d'estar sola per fi, amb ganes de viure el meu Camí.

Tornaria enrrera per esborrarte, pero ara nomes em surt mirar endavant...el polç disputat te com a premi jo..i jo espero pacient el retorn de les coses boniques,i del veritable jo.

               Carla Collado - Las Nanas de Jara
gorettisanchez83@gmail.com
Creado con Webnode
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar